حمله مجدد حزب‌الله به پایگاه «دادو» با ۴۰ موشک

حمله مجدد حزب‌الله به پایگاه «دادو» با ۴۰ موشک

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ حمله موشکی و پهپادی جدید را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ حمله جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آنان و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در روز سه‌شنبه بیست‌چهارم سپتامبر ۲۰۲۴ برای بار دوم پایگاه دادو را با ۴۰ موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آنان و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در روز سه‌شنبه بیست‌چهارم سپتامبر ۲۰۲۴ مقر یگان مأموریت‌های دریایی ویژه «الشییطت ۱۳» درپایگاه عتلیت را با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این حمله پهپادی محل‌های موضع‌گیری افسران و نظامیان این پایگاه هدف قرار گرفت و پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در مناطق «الکرمل»، «بیت جان»، «عتلیت» و «ناویه یام» خبر دادند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها از ۵ سال پیش تاکنون این نخستین بار است که آژیر هشدار در مناطق اشغالی «عتلیت» و «ناویه یام» به صدا درآمده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به رسیدن ۳ پهپاد مقاومت به پایگاه دریایی «عتلیت» در جنوب حیفا اعلام کردند که این بیش‌ترین بردی است که پهپادهای حزب‌الله از آغاز جنگ به آن می‌رسند.

کد خبر 6235492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha